DESCOPERĂ
ABONAMENTELE neo™

GOLD, SILVER sau BRONZE?
Află ce beneficii îți aduc!

  • neoÎți alegi tipul de abonament care ți se potrivește.
  • calendarAbonamentul se înnoiește automat și se livrează o singură dată / lună.*
  • relaxPoți oricând să pui pauză sau să îți editezi abonamentul.
  • x2 device iconTe bucuri de
    super reduceri și extra beneficii.
DESCOPERĂ NOILE ABONAMENTE neo™

BRONZE

Rating:
100%
choose the bronze subscription plan
10 - 15pachete / lună 20%discount
star

5 puncte lunar în OneUP

neo

Testezi
arome noi

Alege abonamentul

SILVER

Rating:
94%
choose the silver subscription plan
16 - 25pachete / lună 25%discount
star

10 puncte lunar în OneUP

Neo

Testezi
arome noi

Un device gratuit pentru clienții** care optează pentru un abonament glo™ Silver

Alege abonamentul

GOLD

Rating:
98%
choose the gold subscription plan
26 - 50pachete / lună 30%discount
star

15 puncte lunar în OneUP

Neo

Testezi
arome noi

Un device gratuit pentru clienții** care optează pentru un abonament glo™ Gold și 10% discount pentru accesorii.

Alege abonamentul

Lasă un review abonamentului! Intră în Contul tău și spune-ți părerea!
Pentru a putea primi punctele de loialitate, trebuie să ai un cont activ în platforma OneUP.

*Pe perioada în care Abonamentul tău este activ, cardul introdus va fi debitat în mod recurent (lunar, la data scadentă a abonamentului), pentru a asigura continuitatea livrării produselor.

**Dispozitivul glo™ hyper X2 este acordat doar la prima comanda de abonament (Silver sau Gold) și doar clienților noi, care nu au mai avut anterior un abonament creat (indiferent de tipul acestuia) și pus ulterior pe pauză, anulat sau schimbat. Noul abonat poate beneficia o singură dată de această ofertă, în limita stocului disponibil. Pentru claritate, dispozitivul nu se acorda nici in cazul consumatorilor care au avut un abonament Bronze pe care l-au modificat ulterior in Silver sau Bronze.

FAQ

1. Cum anulez abonamentul?

Îți poți edita abonamentul din secțiunea Contul meu -> Editează abonamentul -> Anulează abonamentul

2. Pot să imi modific abonamentul?

Desigur! Îți poți modifica abonamentul din sectiunea Contul meu -> Editează abonamentul și unde poți schimba variantele neo™ pe care vrei să le primești sau chiar planul de abonament. Poți face toate aceste modificări cu cel târziu 2 zile înainte de data următoarei livrări.

3. Când voi primi prima livrare?

Prima comandă va fi livrată la ușa ta în termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Comenziile ulterioare se vor livra în ziua stabilită când ți-ai activat abonamentul.

4. Îmi pot întrerupe abonamentul?

Sigur și îl poți relua când dorești, iar schimbările le poți face din secțiunea Contul meu -> Editează abonamentul

5. Ce opțiuni de livrare am?

Comanda ta va fi livrată prin FanCourier la adresa setată de tine.

6. Pot să cumpar online și fără un abonament?

Sigur, chiar dacă ai ales un abonament sau nu, te poți bucura de produsele din secțiunea Shop.

7. Cum se efectuează plata abonamentului?

Cardul tău va fi debitat în mod recurent, astfel că plățile se vor face automat în fiecare lună, la data reînnoirii abonamentului.

British American Tobacco (România) Trading SRL își rezervă dreptul de a actualiza și modifica în orice moment termenii și condițiile privind abonamentele în conformitate cu propria politică comercială fără acordul în prealabil al consumatorilor. Modificările nu vor produce efecte asupra abonamentelor deja achiziționate la data publicării noilor termeni și condiții pe website.