Care sunt variantele oferite pentru stick-urile veo™?
veo™ este un produs din plante de rooibos, infuzate cu nicotină, disponibil în cinci variante:
Stick Scarlet Click: aromă de fructe roșii.
Stick Purple Click: aromă de afine.
Stick Sunset Click: aromă de fructe exotice.
Stick Green Click: aromă de mentă.
Stick Ice Click: aromă intensă de mentă.
Din ce sunt făcute stick-urile veo™?
Stick-urile veo™ sunt făcute din frunze de rooibos de înaltă calitate, procesate, asupra cărora se adaugă nicotină. Aromele sunt adăugate în amestec, care este apoi combinat cu materiale de ambalare, filtre și capsule pentru a crea consumabilele veo™.
Ce este Rooibos?
Rooibos (pronunțat roy-boss; adică „tufiș roșu”) este planta Aspalathus linearis, cultivată în provincia Western Cape din Africa de Sud, utilizată în producția de bunuri de larg consum.
Care este procesul de fabricare al stick-urilor veo™?
Plantele de rooibos sunt procesate și reconstituite, moment în care se adaugă și nicotina. Acest material reconstituit este apoi tăiat fin și amestecat cu aromele. Amestecul, filtrul și materialele de ambalare sunt combinate pentru a forma stick-ul veo™.
General
De unde pot comanda edițiile anterioare glo™?
Poți comanda ediții anterioare ale dispozitivului glo™ accesând secțiunea dedicată din website https://glo.ro/shop/dispozitiv-glo.Dacă încă ai device-uri vechi, ajută-ne să reciclăm edițiile anterioare glo™ pe care le poți aduce în magazinele partenere Inmedio sau Tabac Xpress. Mai multe detalii: https://glo.ro/reciclare.
De unde pot comanda consumabile Neostiks™?
Începând cu 1 februarie 2021 toate consumabilele Neostiks™ au fost retrase de pe piață alături de variantele anterioare ale device-ului glo™. Îți recomandăm să faci un upgrade la glo™ hyper+ UNIQ New Heating Technology model G403a și consumabilele neo™: https://glo.ro/shop/oferte-glo. Dacă încă ai device-uri vechi, ajută-ne să reciclăm edițiile anterioare glo™ pe care le poți aduce în magazinele partenere Inmedio sau Tabac Xpress. Mai multe detalii: https://glo.ro/reciclare.
Pot comanda produse glo™ și în afara țării?
Produsele glo™ cât și produsele neo™, Dunhill designed for glo™ și Kent designed for glo™ pot fi achiziționate doar pe teritoriul României. În cazul în care te afli în afara României, poți verifica aici lista completă a celor 17 țări, de unde îți poți plasa o comandă: https://www.discoverglo.com/
Pot încerca glo™ gratuit?
Având în vedere contextul COVID-19, nu este indicată derularea unui program de testare, pentru că asta presupune atingerea device-ului și nu este recomandat în această perioadă.
Unde se poate utiliza dispozitivul glo™?
Dispozitivul glo™ poate fi folosit acasă sau în oraș, pe stradă. Legislația din România nu interzice utilizarea dispozitivului glo™ în spații închise, precum interiorul barurilor sau restaurantelor. Acest aspect este la latitudinea management-ului fiecărui local în parte. Vă recomandăm să întrebați staff-ul înainte de a utiliza produsele glo™ sau consumabilele compatibile glo™ în spații publice.
Angajați în momentul de față?
Toate posturile disponibile în compania British American Tobacco sunt listate pe site-ul nostru de cariere: https://careers.bat.com/.
Ce este taxa verde? De ce o menționăm/includem pe glo.ro?
Taxa verde sau timbrul verde reprezintă costul ce acoperă procesul de colectare, gestionare și reciclare corespunzătoare a DEEE-urilor (Deșeuri de echipamente electrice și electronice). Deoarece dispozitivele glo™ sunt DEEE-uri, taxa verde este evidențiată pe website, pentru fiecare produs în parte.
Dispozitiv glo™
Dispozitivul Hyper/ Hyper Pro este compatibil cu consumabile deja existente pentru glo™?
Da, Hyper & Hyper Pro sunt compatibile cu gamele veo/neo/KENT/Dunhill designed for glo™.
De ce s-a modificat denumirea dispozitivului?
Odată cu introducerea dispozitivului Hyper Pro, am simplificat convenția noastră pentru denumiri. De acum înainte, oferta noastră principală va fi cunoscută, pur și simplu, sub denumirea de „Hyper”. În plus, modelul premium Hyper Pro, vine cu un ecran progresiv EasyView™ smartled (AMOLED), pentru o experiență mai interactivă și un control avansat.
Cum diferă dispozitivul Hyper față de Hyper Pro?
Având tehnologia HeatBoost™, Hyper oferă o satisfacție a gustului asemănătoare cu dispozitivul Hyper Pro. Selectorul TasteSelect™ permite deschiderea camerei de încălzire și selectarea modului de încălzire dintr-o singură mișcare. Dispozitivul continuă să ofere două moduri de încălzire distincte - Standard și Boost, pentru un gust mai intens* și o preîncălzire mai rapidă. Versiunea Hyper oferă un control perfect asupra funcțiilor esențiale, cum ar fi, preîncălzirea, gestionarea sesiunilor și încărcarea prin intermediul barei LED, în timp ce versiunea Hyper Pro are la dispoziție ecranul smartled.
Disponibil într-o gamă de 4 culori.
Graphite Black, Malachite Teal, Crimson Red, Rose Gold
*Comparativ cu modul de încălzire al dispozitivului glo™ Hyper Pro (modul standard)
Care este temperatura maximă de încălzire a dispozitivelor Hyper Pro și Hyper?
Temperatura maximă de încălzire este 285 ̊C, în modul Standard, și 300 ̊C, în modul Boost.
Care este durata unei sesiuni a dispozitivelor Hyper Pro și Hyper?
În modul Standard, durata netă a sesiunii a fost mărită la 4 minute și 30 de secunde. Sesiunea începe după 20 sec. de preîncălzire. În modul Boost, durata netă a sesiunii este de 3 minute. Sesiunea începe după 15 sec. de preîncălzire.
Care este funcționalitatea cadranului?
Cadranul TasteSelect™ este o caracteristică nouă a dispozitivului Hyper Pro. Permite dintr-o singură mișcare deschiderea camerei de încălzire și selectarea modului de încălzire: Standard pentru o experiență mai lungă sau Boost pentru o experiență mai intensă*.
*Comparativ cu modul de încălzire al dispozitivului glo™ Hyper Pro (modul standard)
Dispozitivul necesită curățare? Cum curăț dispozitivele Hyper Pro si Hyper?
La bază, dispozitivul prezintă o fantă de curățare rotundă. Vă rugăm să deschideți fanta, să utilizați peria pentru a curăța camera de încălzire de la ambele capete, apoi închideți fanta și aplicați un nivel redus de presiune pentru a-l pune la loc.
De ce nu există un adaptor de alimentare în cutia dispozitivului?
Dispozitivele glo se reîncarcă prin intermediul unui port USB-C care necesită un adaptor compatibil (pentru mai multe informații, consultați ghidul de utilizare). Suntem conștienți de faptul că majoritatea consumatorilor noștri dețin deja mai multe adaptoare de alimentare, fie de la dispozitive glo anterioare, fie de la alte dispozitive electronice. În loc să furnizăm un alt adaptor de alimentare , am eliminat aceste adaptoare pentru a reduce deșeurile de echipamente electrice și electronice (EEE) generate de către produsele noastre și pentru a ne aduce contribuția la angajamentele noastre sociale și de guvernanță corporativă (ESG), respectiv cele privind mediul înconjurător.
Câte sesiuni consecutive oferă dispozitivele Hyper Pro și Hyper?
Hyper Pro si Hyper sunt concepute pentru a oferi până la 3 sesiuni consecutive*, la temperaturi ambientale uzuale (15 - 25°C). La temperaturi mai ridicate, numărul de sesiuni consecutive pe care le poate realiza dispozitivul poate fi redus. Vă rugăm să nu folosiți dispozitivul în afara intervalului de temperatură recomandat (0°C-40°C), deoarece este posibil ca acestea să nu funcționeze, sau bateria să se deterioreze ireversibil.
*Acest test a fost efectuat pe dispozitive nou fabricate, încarcate complet. Experiența poate varia în funcție de comportamentul individual de utilizare.
Pot să folosesc un încărcător portabil pentru încărcarea dispozitivelor Hyper Pro și Hyper?
Este posibil, da. Dacă începeți sesiunea atunci când dispozitivul este conectat la încărcător, acesta se va opri din încărcare. Pentru a relua procesul de încărcare, vă rugăm să reconectați dispozitivul.
Ce s-a modificat în tehnologia de încălzire? Ce face această tehnologie?
În cea mai recentă generație de HYPER, am implementat noua noastră tehnologie HeatBoost™ pentru a debloca o satisfacție a gustului superioară. Noua noastră tehnologie HeatBoost™ a optimizat motorul de încălzire, circuitele electrice și profilurile de temperatură pentru a obține o mai bună eficiență energetică și pentru a permite temperaturi de încălzire mai ridicate, atingând până la 285°C, în modul Standard, și până la 300°C, în modul Boost, menținând în același timp 20 de sesiuni* de la o singură încărcare. În plus, permite o durată mai lungă a sesiunii, de până la 4 minute și 30 de secunde, în modul Standard.
*Acest test a fost efectuat pe dispozitive nou fabricate, încărcate complet. Experiența poate varia în funcție de comportamentul individual de utilizare.
Se va mai putea achiziționa dispozitivul Hyper Air?
Începând cu luna Noiembrie 2024, dispozitivul Hyper Air nu va mai fi disponibil. Ne bucură entuziasmul cu care acesta a fost primit de consumatori și experiența pozitivă pe care a adus-o. Acesta va fi înlocuit de noul dispozitiv Hyper. Având tehnologia HeatBoost™, Hyper oferă o satisfacție a gustului asemănătoare cu dispozitivul Hyper Pro. Selectorul TasteSelect™ permite deschiderea camerei de încălzire și selectarea modului de încălzire dintr-o singură mișcare. Dispozitivul continuă să ofere două moduri de încălzire distincte - Standard și Boost, pentru un gust mai intens și o preîncălzire mai rapidă. Versiunea Hyper oferă un control perfect asupra funcțiilor esențiale, cum ar fi, preîncălzirea, gestionarea sesiunilor și încărcarea prin intermediul barei LED.
Disponibil într-o gamă de 4 culori.
Graphite Black, Malachite Teal, Crimson Red, Rose Gold
Sunt compatibile consumabilele cu vechile dispozitive?
Consumabilele neo™,consumabilele veo™, Dunhill designed for glo™ și KENT designed for glo™ sunt compatibile cu dispozitivele:
- glo™ Hyper Pro
- glo™ Hyper air
- glo™ Hyper X2
- glo™ Hyper și Hyper+
- glo™ Hyper+ UNIQ model G403
- glo™ Hyper+ UNIQ New Heating Technology model G403a
Bateria dispozitivului glo™ mă ține doar pentru jumătate de pachet. E normal?
Îți recomandăm să încerci și un alt adaptor /încărcător. Totodată, folosirea repetată a dispozitivului în modul boost duce la o descărcare mai rapidă a bateriei. Dacă întâmpini în continuare aceeași problemă, iar dispozitivul este încă în garanție, ne poți contacta la numărul de telefon infoline 0800 0800 44 (apelabil gratuit) pentru a primi unul nou.
Când pornesc dispozitivul glo™ se aude un anumit zgomot. Este defect?
Ca orice alt dispozitiv ce utilizează tehnologia de încălzire prin inducție, zgomotul pe care îl auzi când folosești dispozitivul se datorează componentelor din interior. Este un sunet normal care apare atunci când este folosită această tehnologie și este similar celui emis de o plită cu încălzire prin inducție și nu reprezintă un motiv de îngrijorare.
La ce folosește folia de aluminium din consumabile?
Folia de aluminiu (“alufoil”) a fost special concepută pentru a ne asigura că stick-urile nu sunt folosite în mod greșit de consumatori. Prezența foliei împiedică stick-urile să fie aprinse și determină folosirea lor împreună cu dispozitivul glo™ de încălzire a tutunului, lucru pentru care au fost concepute. Punctul de topire al aluminiului este de 660°C, iar punctul de fierbere 2470°C, ambele fiind la o temperatură mult mai ridicată decât cea la care dispozitivul glo™ încălzește tutunul (240°C). Experții noștri au făcut numeroase teste și nu au înregistrat cantități signifiante de aluminiu în vaporul stick-urilor, așadar acesta nu ar trebui să fie un motiv de îngrijorare pentru consumatori. Mulțumim!
De ce nu aveți cablu USB-C de vânzare pe glo.ro?
Din păcate, în momentul de față nu avem cabluri USB-C destinate vânzării. Cu toate aceastea în momentul de față lucrăm la soluționarea acestui lucru.
Asistență
Cum repornesc dispozitivul Hyper Pro?
Pentru a reseta dispozitivul, țineți apăsat butonul de comandă timp de 22 de secunde, până când ecranul se schimbă. Numărătoarea inversă se va reseta dacă butonul este eliberat înainte de sfârșitul numărătorii inverse. Dacă cadranul nu este setat pe OPRIT, este posibil ca produsul să ruleze o sesiune incompletă înainte de a reporni. Pentru a efectua corect resetarea, este important să țineți butonul apăsat în mod continuu, timp de 22 de secunde.
Cum repornesc dispozitivul Hyper?
Pentru a reseta dispozitivul, țineți apăsat butonul de comandă timp de 22 de secunde, până când LED-urile clipesc verde. Numărătoarea inversă se va reseta dacă butonul este eliberat înainte de sfârșitul numărătorii inverse. Dacă cadranul nu este setat pe OPRIT, este posibil ca produsul să ruleze o sesiune incompletă înainte de a reporni. Pentru a efectua corect resetarea, este important să țineți butonul apăsat în mod continuu, timp de 22 de secunde.
Dispozitivul meu este fierbinte, este sigur de utilizat?
Hyper Pro și Hyper sunt dispozitive de încălzire a consumabilelor, astfel încât suprafața sa devine caldă în timpul funcționării, ceea ce este normal. Dispozitivul a fost testat din punct de vedere al siguranței și dispune de mecanisme de protecție încorporate, pentru a împiedica supraîncălzirea periculoasă. Dacă simțiți că suprafeța dispozitivului a devenit excesiv de fierbinte, nu mai utilizați aparatul. Vă rugăm să nu utilizați dispozitivul în afara intervalului de temperatură ambientală recomandat (0-40°C), deoarece acest lucru poate conduce la deteriorarea ireversibilă a dispozitivului și a bateriei acestuia.
Dispozitivul Hyper Pro nu funcționează. Este afișată clepsidra.
Vă rugăm să nu vă faceți griji, este o eroare reparabilă și se va rezolva de la sine în câteva minute. Dacă aparatul este prea fierbinte sau dacă tocmai ați terminat sesiunea anterioară, lăsați-l să se răcească. Dacă dispozitivul dumneavoastră a fost expus la temperaturi scăzute (sub 0°C), vă rugăm să îl aduceți într-un loc mai cald sau încercați să încălziți dispozitivul în mână, timp de cel puțin un minut. Nu utilizați dispozitivul în afara intervalului de temperatură de funcționare recomandat (0-40°C).
Dispozitivul Hyper nu pornește. Cele două LED-uri de sus și cele două de jos clipesc secvențial în ROȘU.
Vă rugăm să nu vă faceți griji, este o eroare reparabilă și se va rezolva de la sine în câteva minute. Dacă aparatul este prea fierbinte sau dacă tocmai ați terminat sesiunea anterioară, lăsați-l să se răcească. Dacă dispozitivul dumneavoastră a fost expus la temperaturi scăzute (sub 0°C), vă rugăm să îl aduceți într-un loc mai cald sau încercați să încălziți dispozitivul în mână, timp de cel puțin un minut. Nu utilizați dispozitivul în afara intervalului de temperatură de funcționare recomandat (0-40°C).
Dispozitivul Hyper Pro nu funcționează. Dispozitivul indică un semn al exclamării și o mână.
Software-ul dispozitivului dumneavoastră necesită resetare. Vă rugăm să țineți apăsat butonul de comandă timp de 22 de secunde, până când ecranul se schimbă. Numărătoarea inversă se va reseta dacă butonul este eliberat înainte de sfârșitul numărătorii inverse. De asemenea, produsul poate fi resetat manual prin menținerea apăsată a butonului de control, timp de 22 de secunde în orice moment. Dacă cadranul nu este setat pe OPRIT, este posibil ca produsul să ruleze o sesiune incompletă înainte de a reporni. Pentru a efectua corect resetarea, este important să țineți butonul apăsat continuu, timp de 22 de secunde.
Dispozitivul Hyper nu funcționează. Cele două LED-uri externe și cele două din mijloc clipesc secvențial în ROȘU
Software-ul dispozitivului dumneavoastră necesită resetare. Vă rugăm să țineți apăsat butonul de comandă timp de 22 de secunde, până când culoarea barei LED se schimbă. Numărătoarea inversă se va reseta dacă butonul este eliberat înainte de sfârșitul numărătorii inverse. De asemenea, produsul poate fi resetat manual prin menținerea apăsată a butonului de control, timp de 22 de secunde în orice moment. Dacă cadranul nu este setat pe OPRIT, este posibil ca produsul să ruleze o sesiune incompletă înainte de a reporni. Pentru a efectua corect resetarea, este important să țineți butonul apăsat continuu, timp de 22 de secunde.
Dispozitivul Hyper Pro nu funcționează. Pe ecran apare un semn de exclamare, un cod QR și un indicator rutier „Nu intrați”.
Produsul trebuie înlocuit. Vă rugăm să contactați linia telefonică de asistență pentru a verifica garanția și a stabili procedura de înlocuire.
Dispozitivul Hyper nu funcționează. Toate segmentele LED clipesc intermitent în ROȘU.
Produsul trebuie înlocuit. Vă rugăm să contactați linia telefonică de asistență pentru a verifica garanția și a stabili procedura de înlocuire.
Atunci când este conectat la un încărcător, ecranul afișează priza de perete cu un semn de exclamare.
Folosiți un încărcător neconform, care este posibil să nu fie suficient de puternic pentru a vă încărca dispozitivul. Vă rugăm să îl înlocuiți cu încărcătorul recomandat (12,5W, 9V1,5A, 5V2,5A) și cu un cablu USB-C care este conform cu protocolul USB-PD.
Atunci când este conectat la un încărcător, LED-ul PORTOCALIU se animă de sus în jos, atunci când se încarcă.
Folosiți un încărcător neconform, care este posibil să nu fie suficient de puternic pentru a vă încărca dispozitivul. Vă rugăm să îl înlocuiți cu încărcătorul recomandat (12,5W, 9V1,5A, 5V2,5A) și cu un cablu USB-C care este conform cu protocolul USB-PD.
Dispozitivul nu rezistă mai mult de 10 sesiuni cu o singură încărcare. Pe ecran apare un semn exclamare, un cod QR și un indicator „Baterie defectă”.
La fel ca majoritatea dispozitivelor electronice, capacitatea bateriei dispozitivului glo Hyper Pro poate scădea treptat în timp. Vă recomandăm să luați în considerare înlocuirea dispozitivului, pentru a asigura o performanță optimă.
Când ajunge comanda mea?
Livrarea are loc în termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. În cazul în care întâmpini probleme, poți apela gratuit numărul de infoline 0800 0800 44 sau să ne scrii în chat-ul website-ului, iar colegii noștri te vor ajuta cu un status al comenzii. Daca ai primit mesaj de confirmare al comenzii din partea Fan Curier, înseamnă că aceasta a fost preluată și, pentru mai multe detalii, poți accesa link-ul din sms.
Care este taxa de livrare pentru produsele disponibile pe glo.ro?
Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile de minimum 100 RON și pentru orice starter kit. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 100 RON, taxa de livrare este de 5 RON.
Ce pot face dacă nu îmi mai funcționează dispozitivul glo™?
Poți apela gratuit numărul de infoline 0800 0800 44 sau să ne scrii în chat-ul website-ului, iar colegii noștri de la infoline te vor ajuta mai departe. Dacă dispozitivul glo™ îndeplinește condițiile de garanție, atunci îți putem oferi unul nou.
Mi-a rămas jumătate din stick în dispozitivul glo™, cum aș putea să îl scot?
Pentru a îndepărta resturile rămase în dispozitiv, îți sugerăm să urmezi pașii de mai jos: - introdu mai întâi peria de curățare prin clapeta inferioară, pentru a debloca reziduurile ce ar fi putut rămâne blocate aici. Întoarce dispozitivul invers, pentru ca reziduurile din partea inferioară să cadă din el. Nu lovi dispozitivul, întrucât lovirea acestuia îl poate deteriora. - introdu apoi peria de curățare prin clapeta superioară a dispozitivului.
Schimbări Legislative
Am citit că în curând nu voi putea să-mi mai cumpăr produsele mele aromate de la glo. De ce?
În noiembrie 2022, Comisia Europeană a anunțat că își extinde interdicția privind „aromele caracteristice” pentru a include produsele din tutun încălzit în Europa. Această restricţie ar trebui să intre în vigoare din 23 octombrie 2023. Cu toate acestea, fiecare dintre țările UE își va elabora propriile legi naționale pentru a transpune prevederile Directivei europene.
Ce sunt aromele caracteristice?
Aromele caracteristice sunt definite ca „un miros sau un gust diferit de cel al tutunului care este perceptibil în mod clar, care este determinat de un aditiv sau de o combinaţie de aditivi, incluzând neexhaustiv fructe, condimente, ierburi, alcool, dulciuri, mentol sau vanilie, şi care este perceptibil înainte sau în timpul consumării produsului din tutun”.
Când vor intra în vigoare noile interdicții?
Interdicția „aromelor caracteristice” pentru produsele din tutun încălzit în țările Uniunii Europene ar trebui să intre în vigoare din 23 octombrie 2023. Cu toate acestea, este la latitudinea fiecărei țări din UE să elaboreze propriile legi naționale pentru a determina modul de aplicare a acestor norme. Directiva nu se aplică direct în statele membre, aceasta trebuie transpusă mai întâi în legislația națională.
Până când îmi mai pot cumpăra produsele actuale?
Interdicția „aromelor caracteristice” pentru produsele din tutun încălzit în țările Uniunii Europene ar trebui să intre în vigoare din 23 octombrie 2023. Cu toate acestea, este la latitudinea fiecărei țări din UE să elaboreze propriile legi naționale pentru a determina modul de aplicare a acestor norme. Directiva nu se aplică direct în statele membre, aceasta trebuie transpusă mai întâi în legislația națională.
Produsele mentolate vor fi interzise?
Mentolul nu este interzis în sine, dar nu va mai putea fi utilizat într-un mod care l-ar defini ca o aromă caracteristică.
Capsulele aromate vor fi interzise?
Da. Conform Directivei UE, această caracteristică de produs nu mai poate fi utilizată în produsele din tutun încălzit după 23 octombrie 2023.
Ce țări vor fi afectate?
Interdicțiile privind „aromele caracteristice” pentru produsele din tutun încălzit se aplică tuturor țărilor din Uniunea Europeană.
Legea și schimbările vor fi identice pentru toate țările din UE?
Fiecare țară din UE își elaborează în această perioadă propriile legi naționale pentru a implementa aceste schimbări.
Vor mai fi și alte schimbări care să impacteze produsele din tutun încălzit?
La acest moment nu suntem la curent cu alte inițiative legislative pentru produsele din tutun încălzit.
Acceptă notificările
🔔
Rămâi la curent cu noutățile și ofertele glo™!
Nu
Thank you! Please check your email inbox to confirm.
Ups, notificările sunt dezactivate! Le poți activa oricând din setări.