Din păcate, niciunul dintre device-urile glo™ nu se mai comercializează în prezent, dar îți recomandăm să încerci noul device glo™ hyper+ UNIQ New Heating Technology model G403a. Avem și câteva oferte speciale aici: https://glo.ro/shop/oferte-glo
De unde pot comanda consumabile Neostiks™?
Începând cu 1 februarie 2021 toate consumabilele Neostiks™ au fost retrase de pe piață alături de variantele anterioare ale device-ului glo™. Îți recomandăm să faci un upgrade la glo™ hyper+ UNIQ New Heating Technology model G403a și consumabilele neo™: https://glo.ro/shop/oferte-glo . Dacă încă ai device-uri vechi, ajută-ne să reciclăm edițiile anterioare glo™ pe care le poți aduce în magazinele partenere Inmedio sau Tabac Xpress. Mai multe detalii: https://glo.ro/reciclare.
Pot comanda produse glo™ și în afara țării?
Produsele glo™ cât și neo™ pot fi achiziționate doar pe teritotiul României. În cazul în care te afli în afara României, poți verifica aici lista completă a celor 17 țări, de unde îți poți plasa o comandă glo™ sau neo™: https://www.discoverglo.com/
Pot încerca glo™ gratuit?
Având în vedere contextul COVID-19, nu este indicată derularea unui program de testare, pentru că asta presupune atingerea device-ului și nu este recomandat în această perioadă.
Unde se poate utiliza aparatul glo™?
Dispozitivul glo™ poate fi folosit acasă sau în oraș, pe stradă. Legislația din România nu interzice utilizarea device-ului glo™ în spații închise, precum interiorul barurilor sau restaurantelor. Acest aspect este la latitudinea management-ului fiecărui local în parte. Vă recomandăm să întrebați staff-ul înainte de a utiliza produsele glo™ sau neo™ în spații publice.
Angajați în momentul de față?
Toate posturile disponibile în compania British American Tobacco sunt listate pe site-ul nostru de cariere: https://careers.bat.com/.
Ce este taxa verde?
Taxa verde sau timbrul verde reprezintă costul ce acoperă procesul de colectare, gestionare și reciclare corespunzătoare a DEEE-urilor (Deșeuri de echipamente electrice și electronice).
De ce o menționăm/includem pe glo.ro?
Deoarece dispozitivele glo™ sunt DEEE-uri, taxa verde este evidențiată pe website, pentru fiecare produs în parte.
device glo™
Sunt compatibile consumabilele neo™ cu vechile device-uri?
Consumabilele neo™ sunt compatibile cu dispozitivele glo™ hyper, glo™ hyper+, glo™ hyper+ UNIQ model G403 și glo™ hyper+ UNIQ New Heating Technology model G403a. Dacă vrei să îți faci un upgrade, avem aici câteva oferte care includ și device-ul: https://glo.ro/shop/oferte-glo
Bateria device-ului glo™ mă ține doar pentru jumătate de pachet. E normal?
Îți recomandăm să încerci și un alt adaptor /încărcător. Totodată, folosirea repetată a device-ului în modul boost duce la o descărcare mai rapidă a bateriei. Dacă întâmpini în continuare aceeași problemă, iar device-ul este încă în garanție, ne poți contacta la numărul de telefon infoline 0800 0800 44 (apelabil gratuit) pentru a primi un nou device.
Când pornesc dispozitivul glo™ se aude un anumit zgomot. Este defect?
Ca orice alt dispozitiv ce utilizează tehnologia de încălzire prin inducție, zgomotul pe care îl auzi când folosești device-ul se datorează componentelor din interior. Este un sunet normal care apare atunci când este folosită această tehnologie și este similar celui emis de o plită cu încălzire prin inducție și nu reprezintă un motiv de îngrijorare.
La ce folosește folia de aluminium din consumabile?
Folia de aluminiu (“alufoil”) a fost special concepută pentru a ne asigura că neo™ stick-urile nu sunt folosite în mod greșit de consumatori. Prezența foliei împiedică neo™ stick-urile să fie aprinse și determină folosirea lor împreună cu device-ul glo™ de încălzire a tutunului, lucru pentru care au fost concepute. Punctul de topire al aluminiului este de 660°C, iar punctul de fierbere 2470°C, ambele fiind la o temperatură mult mai ridicată decât cea la care device-ul glo™ încălzește tutunul (240°C). Experții noștri au făcut numeroase teste și nu au înregistrat cantități signifiante de aluminiu în vaporul neo™ stik-urilor, așadar acesta nu ar trebui să fie un motiv de îngrijorare pentru consumatori. Mulțumim!
De ce nu aveți cablu USB-C de vânzare pe glo.ro?
Din păcate, în momentul de față nu avem cabluri USB-C destinate vânzării. Cu toate aceastea în momentul de față lucrăm la soluționarea acestui lucru.
Asistență
Când ajunge comanda mea?
Livrarea are loc în termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. În cazul în care întâmpini probleme, poți apela gratuit numărul de infoline 0800 0800 44 sau să ne scrii în chat-ul website-ului, iar colegii noștri te vor ajuta cu un status al comenzii. Daca ai primit mesaj de confirmare al comenzii din partea Fan Curier, înseamnă că aceasta a fost preluată și, pentru mai multe detalii, poți accesa link-ul din sms.
Ce pot face dacă nu îmi mai funcționează device-ul glo™?
Poți apela gratuit numărul de infoline 0800 0800 44 sau să ne scrii în chat-ul website-ului, iar colegii noștri de la infoline te vor ajuta mai departe. Dacă device-ul îndeplinește condițiile de garanție, atunci îți putem oferi unul nou.
Mi-a rămas jumătate din consumabila neo™ în aparatul glo™, cum aș putea să o scot?
Pentru a îndepărta resturile rămase în dispozitiv, îți sugerăm să urmezi pașii de mai jos: - introdu mai întâi peria de curățare prin clapeta inferioară, pentru a debloca reziduurile ce ar fi putut rămâne blocate aici. Întoarce device-ul invers, pentru ca reziduurile din partea inferioară să cadă din device. Nu lovi device-ul, întrucât lovirea acestuia îl poate deteriora. - introdu apoi peria de curățare prin clapeta superioară a device-ului.