Retur Header DESK

Retur gratuit produse glo™

Preferințele tale se pot schimba, iar glo™ își dorește să fie alături de tine mereu. Dacă vrei să returnezi produsul comandat sau să îl schimbi cu altul nou, o poți face simplu și ușor, urmând indicațiile de mai jos:

Retur gratuit

Acceptăm produsele glo™* comandate dacă sunt returnate în decurs de 14 zile. Și stai fără griji – de costul transportului și de procesul de retur ne ocupăm noi!

*Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere produsele care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, chiar dacă acestea sunt sigilate (consumabilele neo™, Dunhill designed for glo™ și Kent designed for glo™).

E ușor să înlocuiești

Produsul comandat are un defect? Nicio problemă. El poate fi înlocuit cu unul din aceeași categorie.

glo™ Online & OFFLINE

Acceptăm și produsele glo™ care nu au fost cumpărate de pe site-ul glo.ro, dacă ne trimiți o copie a bonului fiscal pe e-mail la contact@glo.ro.

Contactează-ne la numărul de Infoline 0800 0800 44, prin chat sau pe e-mail sau completează formularul de contact, menționând faptul că dorești să returnezi un produs, iar operatorii noștri îți vor explica pașii și condițiile de retur.

Tu alegi unde și când

Transmite-ne adresa de unde vrei să preluăm coletul. Curierul va ajunge la tine în intervalul orar selectat. Tot ce trebuie să faci este să pregătești coletul pentru expediere.

Adresa pentru retururi este strada Intrarea Binelui, nr.1A, sector 4, București, 042159, depozit glo™ România.

Returul e finalizat

Restituirea plății se va face într-un cont bancar în decurs de 14 zile de la preluarea coletului.

Iar pentru comenzile plătite ramburs, banii se trimit printr-o dispoziție de plată.

Acceptă notificările

🔔

Rămâi la curent cu noutățile și ofertele glo™!

Nu

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Ups, notificările sunt dezactivate! Le poți activa oricând din setări.