*Reprezintă valoarea comenzii înainte de aplicarea reducerii de 30%.
*Pe perioada în care abonamentul tău este activ, cardul introdus va fi debitat în mod recurent (lunar, la data scadentă a abonamentului), pentru a asigura continuitatea livrării produselor.
**Setul de produse cadou și voucherul de 15% reducere la accesoriile glo™ sunt acordate doar la prima comandă de abonament doar clienților noi, care nu au mai avut anterior un abonament creat (indiferent de tipul acestuia) și pus ulterior pe pauză, anulat sau schimbat. Noul abonat poate beneficia o singură dată de aceste oferte, în limita stocului disponibil.
The new subscriber will only be eligible for this offer once, subject to availability.
Poți oricând să pui pauză sau îți modifici abonamentul. Abonamentul se reînnoiește automat și se livrează o singură dată / lună.
For clarity, the device is also not granted to consumers who had a subscription.
CAMPANIA DE LOIALITATE +PLUS
Rămâi abonat și poți câștiga premii de loialitate
Tot ce trebuie să faci este să păstrezi abonamentul activ, neîntrerupt, între 01.08.2024 și 28.02.2025 inclusiv, și vei putea intra în tragerea la sorți pentru următoarele premii:
Premiul pentru 2 luni consecutive
Smartphone de ultimă generație
Premiul pentru 4 luni consecutive
Aspirator vertical & Purificator de aer high tech
Premiul pentru 6 luni consecutive
Sejur complet pentru 2 persoane
*Campania se adresează exclusiv abonaților care vor avea statusul de abonament activ timp de 2, 4 sau 6 luni consecutive, pe perioada desfășurării campaniei, între 1.08.2024 și 28.02.2025 inclusiv, fără întreruperea abonamentului și fără nicio schimbare de status a acestuia. În prezenta Campanie, va fi luată în considerare doar perioada de activitate a abonamentelor ulterioară datei de 1.08.2024. Premiile se acordă prin tragere la sorți. Un participant poate câștiga cel mult un premiu din fiecare categorie.
**Dacă abonamentul tău conține doar produse Vuse, pentru a putea participa în Campania de consecutivitate, trebuie să adaugi în selecția abonamentului tău minim un produs glo™ sau VELO.
***Campania se desfășoară în perioada 1.08.2024 – 28.02.2025 și este supusă unor termeni și condiții. Vezi regulamentul campaniei aici.
FAQ's
1. Cum anulez abonamentul?
Îți poți edita abonamentul din secțiunea Contul meu -> Editează abonamentul -> Anulează abonamentul
2. Pot să imi modific abonamentul?
Desigur! Îți poți modifica abonamentul din sectiunea Contul meu -> Editează abonamentul, unde poți schimba produsele pe care vrei să le primești. Poți face toate aceste modificări cu cel târziu 2 zile înainte de data următoarei recurențe.
3. Când voi primi prima livrare?
Prima comandă va fi livrată la ușa ta în termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Comenziile ulterioare se vor livra în ziua stabilită când ți-ai activat abonamentul.
4. Îmi pot întrerupe abonamentul?
Sigur și îl poți relua când dorești, iar schimbările le poți face din secțiunea Contul meu -> Editează abonamentul
5. Ce opțiuni de livrare am?
Comanda ta va fi livrată prin FanCourier la adresa setată de tine.
6. Pot să cumpar online și fără un abonament?
Sigur, chiar dacă ai ales un abonament sau nu, te poți bucura de produsele din secțiunea Shop.
7. Cum se efectuează plata abonamentului?
Cardul tău va fi debitat în mod recurent, astfel că plățile se vor face automat în fiecare lună, la data reînnoirii abonamentului.
Acceptă notificările
🔔
Rămâi la curent cu noutățile și ofertele glo™!
Nu
Thank you! Please check your email inbox to confirm.
Ups, notificările sunt dezactivate! Le poți activa oricând din setări.