Soluții la posibilele erori ale device-ului glo™ hyper+ UNIQ
Dispozitivul glo™ de încălzire a tutunului nu se încarcă
Tip eroareCare poate fi cauzaCe te sfătuim să faci
Dispozitivul tău glo™ s-a supra-încălzit.
Plasează dispozitivul într-o zonă mai rece și/sau așteaptă să se răcească.
Temperatura bateriei este sub nivelul de temperatură care permite funcționarea.
Plasează dispozitivul într-o zonă mai caldă și/sau așteaptă să se încălzească.
Dispozitivul glo™ de încălzire a tutunului nu încălzește
Tip eroareCare poate fi cauzaCe te sfătuim să faci
Este posibil ca bateria dispozitivului glo™ sa fie descărcată.
Verifică starea bateriei prin apăsarea butonului de comandă. Reîncarcă dacă este nevoie. Vezi instrucțiunile de încărcare din secțiunea Încărcare.
Dispozitivul tău glo™ s-a supra-încălzit.
Plasează dispozitivul într-o zonă mai rece și/sau așteaptă să se răcească.
Temperatura dispozitivului glo™ este prea mică.
Plasează dispozitivul într-o zonă mai caldă și/sau așteaptă să se încălzească.
O nouă sesiune este pornită imediat dupa ce anterioara a fost oprită în mod abrupt.
Permite dispozitivului glo™ de încălzire a tutunului să se răcească aproximativ 90 de secunde înainte de a începe o altă sesiune. Dacă problema persistă, te rugăm contactează info-line glo™ 0800 0800 44.
Coduri de eroare glo™ hyper+ UNIQ
ALEGE
Cauză posibilăTemperatura este prea micăSoluție posibilăNotează tipul de eroare și ia legătura cu Centrul de Asistență Clienți glo™ pentru suport: 0800 0800 44.
ALEGE
Cauză posibilăTemperatura este prea mareSoluție posibilăNotează tipul de eroare și ia legătura cu Centrul de Asistență Clienți glo™ pentru suport: 0800 0800 44.
ALEGE
Cauză posibilăTemperatura este prea micăSoluție posibilăNotează tipul de eroare și ia legătura cu Centrul de Asistență Clienți glo™ pentru suport: 0800 0800 44.
ALEGE
Cauză posibilăTemperatura este prea mareSoluție posibilăNotează tipul de eroare și ia legătura cu Centrul de Asistență Clienți glo™ pentru suport: 0800 0800 44.
ALEGE
Cauză posibilăDispozitivul glo™ nu încălzeșteSoluție posibilăNotează tipul de eroare și ia legătura cu Centrul de Asistență Clienți glo™ pentru suport: 0800 0800 44.
ALEGE
Cauză posibilăDispozitivul glo™ nu se încarcăSoluție posibilăScoate cablul USB din dispozitiv, notează tipul de eroare și contactează infoline glo™ 0800 0800 44.