To be or not to be a sneakerhead
Hype-ul a început undeva în jurul anilor 1980, când Michael Jordan, un renumit baschetbalist american, lansează colecția Air Jordan. Simultan, cultura hip-hop începe să prindă contur, cu un stil streetwear impunător și personal. Ambele evenimente au un factor în comun, și anume, sneakerșii. Un tip de încălțăminte ce atrage prin aspect, raritate și concept creativ. De atunci și până în prezent, totul e istorie.
În perioada 23-25 septembrie, acest fenomen artistic, cultural și social, a fost celebrat în cadrul primei ediții a Sneakers & Co, event special creat pentru cei care își iau numele de sneakerheads - pentru a se diferenția de restul oamenilor (dacă îți dorești să descoperi ce s-a întâmplat mai exact te invităm să citești articolul nostru despre eveniment).
Dar ce e de fapt un ”sneakerhead”? Dacă am putea să definim un iubitor de sneakerși, cel mai probabil ar fi o persoană care colecționează și îngrijește minuțios astfel de încălțăminte, fiind dispus/ă să investească o sumă considerabilă pentru fiecare pereche în parte. Acest lucru vine cu satisfacția că deții în colecția ta o piesă rară.
Și nu în ultimul rând, și tu poți deveni parte din această comunitate. Tot ce trebuie să faci este să explorezi, să descoperi și să înțelegi. La finalul zilei vei avea în colecție nu doar o pereche de încălțăminte, ci un întreg proces creativ și stilistic care poate reprezenta o idee sau o întreagă personalitate.
*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.