Inspirat din stilul și personalitatea ta, noul dispozitiv glo™ HYPER X2 îți va deschide calea către o
nouă experiență a tutunului față de fumatul tradițional.
Urmează pașii de mai jos și bucură-te de noul dispozitiv glo™ HYPER X2:
X
1
Cum îți pornești dispozitivul?
Preferi un gust intens sau o sesiune de lungă durată? Cu noul dispozitiv glo™ HYPER X2, îți
poți alege stilul favorit, folosind butonul STANDARD sau butonul BOOST dedicat.
Iată cum îți poți începe sesiunea:
MODUL BOOST
Ține apăsat butonul aferent modului BOOST timp de 3 secunde.
MODUL STANDARD
Ține apăsat butonul aferent modului STANDARD timp de 3 secunde.
VEZI DEMO VIDEO
<
>
1/2
Dispozitivul va vibra pentru a semnaliza că sesiunea a început. Primul cadran al displayului
LED se va aprinde pentru a semnaliza începerea procesului de preîncălzire. Produsul va vibra
o dată în cazul modului STANDARD și de două ori în cazul modului BOOST.
Durata procesului de preîncălzire
MODUL BOOST
MODUL BOOST
15 secunde
15 secunde
MODUL STANDARD
MODUL STANDARD
20 secunde
20 secunde
Iar pentru o mai bună funcționare a dispozitivului tău, îți recomandăm să iei o scurtă pauză
între două sesiuni și să nu utilizezi dispozitivul de trei ori consecutiv. Astfel, te vei
bucura de o experiență redefinită a tutunului, în stilul tău.
VEZI DEMO VIDEO
<
>
2/2
2
Cum introduci neo stick-ul în dispozitiv?
Deschide lamelele prin rotirea inelului de închidere/deschidere și introdu consumabilele compatibile până când produsul atinge partea de jos a dispozitivului glo™ HYPER X2. Poți vedea dunga colorată de pe filtrul stick-ului? Atunci produsul tău a fost introdus corect.
Dispozitivul glo™ HYPER X2 poate fi folosit exclusiv cu gamele de consumabile veo™, neo™, Kent și Dunhill designed for glo™.
X
3
Cum îți cureți dispozitivul?
Asigură-te că dispozitivul glo™ HYPER X2 a fost lăsat să se răcească cel puțin 5 minute
înainte de curățare. Deschide fanta de curățare a dispozitivului glo™ și folosește un
șervețel pentru a șterge vaporii de tutun acumulați în ușița fantei de curățare a
dispozitivului.
Îți recomandăm să înlături vaporii acumulați cu un șervețel o dată la 5
sesiuni.
VEZI DEMO VIDEO
<
>
1/2
Dacă vrei să cureți interiorul camerei de încălzire, deschide lamelele din partea de sus și
fanta de curățare a dispozitivului glo™. Curăță interiorul camerei de încălzire cu ajutorul
periei furnizate. Repetă acest pas în celălalt capăt al dispozitivului.
Pentru o funcționare optimă, dispozitivul glo™ trebuie curățat după fiecare 20 de sesiuni.
MAI MULTĂ PROTECȚIE
Urmează pașii de mai sus și folosește noul inel de deschidere/închidere de tip iris,
acționabil cu un singur gest, pentru a-ți proteja dispozitivul mai mult timp.
VEZI DEMO VIDEO
<
>
2/2
X
4
Cum verific nivelul de încărcare?
Displayul LED îmbunătățit te va ajuta să verifici statusul încărcării. Pentru a face acest lucru,
apasă și eliberează unul dintre cele două butoane ale dispozitivului. Starea bateriei nu poate
fi verificată pe durata unei sesiuni.
Baterie descărcată, reîncarcă dispozitivul
50% baterie disponiblă
75% baterie disponiblă
100% baterie disponiblă
VEZI DEMO VIDEO
5
Dispozitivul nu merge ca în mod normal?
Poate fi vorba de una dintre următoarele situații:
Tip eroare 1Cauză posibilă
• Bateria este descărcată.
Ce poți face?
• Te rugăm să-ți încarci dispozitivul.
<
>
1/4
Tip eroare 2Cauză posibilă
• Temperatura bateriei este în afara limitelor.
• Voltajul bateriei este în afara limitelor.
• Temperatura dispozitivului este în afara limitelor.
Ce poți face?
• Așteaptă câteva minute sau până când temperatura dispozitivului se stabilizează înainte de
a începe o nouă sesiune.
• Întrerupe sesiunea/ încărcarea și așteaptă câteva minute sau până când temperatura
dispozitivului se stabilizează.
<
>
2/4
Tip eroare 3Cauză posibilă
• Voltajul bateriei este în afara limitelor.
• Curentul din baterie este în afara limitelor.
• A apărut o eroare de încărcare.
Ce poți face?
• Resetează dispozitivul prin apăsarea butonului aferent modului STANDARD timp de 7.5
secunde. Așteaptă ca ciclul de vibrație și cel al displayului LED să se finalizeze.
<
>
3/4
Tip eroare 4Cauză posibilă
• Voltajul bateriei este în afara limitelor.
• A apărut o eroare de încărcare.
Ce poți face?
• Contactează-ne gratuit la numărul de Infoline 0800 0800 44, între 08:00 și 22:00.
<
>
4/4
Acceptă notificările
🔔
Rămâi la curent cu noutățile și ofertele glo™!
Nu
Thank you! Please check your email inbox to confirm.
Ups, notificările sunt dezactivate! Le poți activa oricând din setări.