Behind the scenes: SW 2022 (months of work, how it starts)
Asemănător zicalei “Roma nu a fost construită într-o zi”, așa nici unul din cele mai îndrăgite festivaluri din România nu se întâmplă de pe o zi pe alta. Cu această ocazie avem plăcerea de a vă invita într-un tur virtual, din spatele cortinei, care vizează toți pașii prin care trece o ediție de festival, de la stadiul incipient, până la cel pe care îl vede orice posesor de bilet.
Ca să fim mai specifici, munca pentru Summer Well 2022 a început pe data de 18 august 2021, practic a doua zi după încheierea ediției “limitate” din 2021, când s-au pus în vânzare biletele early bird. De atunci s-a desfășurat o muncă minuțioasă și constantă pe toate planurile care duc la festivalul în formă finită: booking-ul artiștilor, comunicare și producție. Primul impact semnificativ pe care ediția din 2022 l-a avut asupra audienței datează din noiembrie 2021, când brusc, fără o avertizare în prealabil, a fost anunțat headliner-ul ediției, o trupă la care mulți doar visau: Arctic Monkeys. Anunțul cum că una dintre cele mai relevante trupe din istoria muzicii urma să viziteze domeniul Știrbey a declanșat un șir de urale și ovații (legenda spune că în acea zi s-au primit un număr record de mesaje și notificări) virtuale în rândul consumatorilor de social media: practic, oriunde te uitai pe internetul românesc în ziua respectivă vedeai numai acest anunț și oameni în delir, care au achiziționat negreșit bilet.
Pe măsură ce timpul a trecut, artiști de renume s-au alăturat line-up-ului și pe măsură ce timpul trecea, se contura o hartă cât mai clară a festivalului cu tot ce presupune el: scene de muzică, instalații de artă, zone de mâncare și băuturi, locuri unde să dansezi și activări ale sponsorilor. Punctul culminant al acestei povești a fost reprezentat de anunțul că festivalul este sold out, cu mai bine de o lună înainte ca festivalul să aibă loc: o premieră unică pentru anul 2022 în materie de festivaluri de muzică. Cele mai ridicate niveluri ale adrenalinei au fost înregistrate în săptămâna dinaintea festivalului când echipa se întregea. În cifre Summer Well a fost despre 3.000 de oameni dedicați și diferiți care au luptat pentru un scop comun: să organizeze 3 zile memorabile pentru cei 80.000 de participanți la ediția de anul acesta. Au fost 3 zile pline de emoții și trăiri intense, despre muzică bună și companie bună, despre situații neprevăzute si despre acel sentiment când ajungi acasă dar ți-ai fi dorit să nu părăsești vreodată domeniul Știrbey.
*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.